دلپذیرترین چالش…

به نظر من دوره دکتری، یکی از پرچالش‌ترین دوره‌های زندگی است که نیازمند شوق یادگیری، تلاش، صبر زیاد، نظم و توانایی حل مسئله است. برای همین این دوره می‌تواند به بهترین و یا بدترین تجربه تحصیلی تبدیل شود. باید بگویم، با وجود همه این چالش‌ها، حضور دکتر سنجری به عنوان استاد راهنما، این دوره رو برای من تبدیل به یکی از لذت بخش‌ترین دوره‌های زندگی‌ام کرد. آشنایی من با دکتر به دوران ارشد برمی‌گردد، از همان دوران دغدغه ایشان برای رشد شخصیتی دانشجویان در کنار رشد علمی مشهود بود. کلاس‌های ایشان آنقدر متفاوت بود که هنوز بعد از اینهمه سال شوق رفتن سر کلاس‌های شنبه ۸ صبح را به خاطر دارم.

تسلط بر کار، مسئولیت‌پذیری بالا، اخلاق حرفه‌ای و نظم، از مهمترین مشخصه‌های ایشان است. هر بار که با کلی ابهام و نگرانی به ایشان مراجعه کردم، تسلط به مسیر و همراهی و همدلی ایشان، تمامی استرس‌ها و نگرانی‌ها را تبدیل به شوق یادگیری و انرژی برای ادامه مسیر می‌کرد.

شاگرد ایشان بودن نه تنها در حوزه تحصیل برای من مفید بود بلکه نگرش من نسبت به کل زندگی را تغییر داد. چقدر خوب گفتند خانم دکتر اسفندیاری در جلسه دفاعشان، “تجربه همکاری با دکتر سنجری فرصتی بود که اگر نصیبم نمیشد تا همیشه حسرتش برایم باقی بود”.

 


وحیده مرادی

Email: vahideh.moradi gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*