آیین زندگی

موفقیت در امور علمی یا حرفه ای متضمن توفیق در مسایل روانشناختی نیست. با توجه به نیاز روز افزون به توجه به “خود” و قلق های زندگی کردن، امروزه کتابهای رنگارنگی تحت عنوان روانشناسی عمومی از نویسندگان داخلی و خارجی، با محتوا و بی محتوا در دسترس است. یکی از نویسندگان موفق گذشته در این حوزه، دیل کارنگی است که با توجه به گذشت چند دهه از چاپ کتابهایش، همچنان کتب پرفروشی دارد. از آنجا که این کتاب امتحان خود را پس داده و اینکه نویسندگان قدیمی تر قلم گیرا تری نسبت به نویسندگان دیجیتالی معاصر دارند، کتاب آیین زندگی دیل کارنگی را به علاقمندان توصیه می کنم.
این کتاب را پدر بزرگ و والدینم خوانده بودند و از کودکی آنرا در کتابخانه آنها دیده بودم. اکنون که فرصتی پیش آمد و آنرا خواندم، قریب به اتفاق نکات آنرا کاربردی یافتم.
نام اصلی کتاب How to Stop Worrying and Start Living است که با نام آیین زندگی و با ترجمه های گوناگون قابل تهیه است. توصیه می کنم ترجمه فارسی را مطالعه بفرمایید! برای لینک های مرتبط به قسمت مهارتهای زندگی صفحه لینک از سایت اصلی مراجعه نمایید.

لینک تهیه کتاب آیین زندگی در آدینه بوک.

1 دیدگاه در “آیین زندگی

  1. سلام
    از نظر من زندگی مطلوب قاعده و قوانین خاصی دارد که با شناخت آن ها و به کارگیری آن در زندگی روزمره می توانیم شرایط را ایده آل تر کنیم. وقتی در شناخت خود و اطرافیان مهارت بیشتری داشته باشیم قطعا در همه ابعاد زندگی ما اثر خواهد گذاشت. پس دانش در این زمینه برای زندگی ضروری است و هر فرذ تحصیل کرده باید این بعد از زندگی خود را نیز تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*