نگرش متفاوت

کلاس­های تئوری سال اول دوره دکتری برای من فرصتی بود تا با تفکر دکتر سنجری آشنا شوم. نحوه نگرش ایشان با بقیه افراد متفاوت بود. که این تفاوت را می­توان در نحوه تدریس ایشان به ویژه آموزش تفکر صحیح پژوهشی به دانشجویان دید. 

از ابتدای فرایند انتخاب موضوع رساله دکتری تا به امروز یعنی بعد از فارغ التحصیلی، در تمامی مراحل مربوط به آن همیشه در کنار من بوده­اند. روابط تعاملی بین استاد و دانشجو در طول مسیر پرچالش دکتری از ویژگی­های مورد علاقه من در کار کردن با ایشان بود. در کنار دکتر سنجری احترام متقابل از نظر اخلاقی و علمی بین دانشجو و استاد راهنما همیشه برقرار است. مهارت ایشان در کنترل استرس و فشار روانی رایج دوره دکتری به­گونه­ای بود که من به راحتی این دوره را گذراندم. از فعالیت­های جانبی در کنار دکتر سنجری باید از جلسات مفید «جهش و جهت» یاد کنم. به اشتراک گذاشتن موضوعاتی که کمتر به آن می­اندیشیم، در محیط آکادمیک با افرادی با تجربیات متفاوت، ساعاتی را به دور از دغدغه­های روزمره برای من ایجاد می­کرد.

نگرش متفاوت دکتر سنجری به مسائل مختلف و به اشتراک گذاشتن آن دیدگاه­ها با اطرافیانشان، به تغییر دیدگاه من نسبت به بسیاری از مسائل زندگی کمک شایانی کرد.


مریم حکمت فرد
دکتری تخصصی ارتوز و پروتز

Email: ma.hekmat .at. yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*