حقوق کسب و کار

حقوق عمدتاً برای افرادی که در این رشته تحصیل نکرده اند، موضوع ترسناکی است. مانند ریاضی برای افراد علوم تجربی. اما امروزه هر کس که با این مبانی آشنا نباشد، عملاً زمان و سرمایه زیادی را از دست می دهد. از طرفی حتی اگر شما کسی باشید که به ظاهر با حقوق سر و کار ندارید، مثلاً یک محقق علوم محض، روزی فرا می رسد که باید قراردادی را با یک شرکت ببندید که ایده شما را تجاری سازی کند. یا ممکن است قوانین استفاده از چک بانکی مورد نیاز شما باشد. به هر حال خود را بی نیاز از این موضوع ندانید.

از طرفی کتب حقوق پر از کلمات نا آشنا است و حقوقدانها همیشه طوری حرف می زنند که کسی چیزی نفهمد!

در طی دوره MBA که در دانشگاه ما برگزار شد، بخش حقوق را دکتر بیات تدریس کردند که کلاً نظرم را نسبت این مباحث تغییر دادند. کلیپ های آموزشی، مطالبی که در کانال قرار می دهند، کارگاه هایی که عمدتاً رایگان و پر محتوا برگزار می کنند، همه می تواند شما را با این حوزه آشنا کند. آشنایی با این موضوعات را به تعویق نیاندازید. زمان نیاز دارد تا در ذهن جای بگیرد و وقتی نیاز فوری پیدا کردید، فرصت دنبال کردن مطالب نیست.

فایل کتاب صفر تا صد حقوق کسب و کار به زبان ساده در کانال ایشان قابل دریافت است، اما تهیه کتاب و به همراه داشتن آن طبیعتاً برای افراد علاقمند مفیدتر خواهد بود.  شرکت در کارگاه هایی که ایشان با همکاری دیگر اساتید برگزار می کنند نیز بسیار مفید است. درضمن  فیلم کارگاه های قبلی ایشان نیز در دسترس است.

وب سایت

مطالب بیشتر در کانال ارتباطی قابل دریافت است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*